eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwykły marketing Polbanku, a nic więcej!Re: Zwykły marketing Polbanku, a nic więcej!
  • Data: 2006-02-20 18:10:19
    Temat: Re: Zwykły marketing Polbanku, a nic więcej!
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    kjvirtual napisał:
    > Pozatym trzeba podać gdzie się pracuje, ile zarabia, kontakt do pracodawcy
    > i muszą skontaktować się z pracodawcą, który potwierdzi fakt zatrudnienia,
    > a dodatkowo musi być nr stacjonarny do pracodawcy i musi być koniecznie w
    > książce telefonicznej (lub na telefonicznej informacji). Obowiązkowo
    > sprawdzanie w BIK. Jak pracodawca odmówi potwierdzenia zatrudinenia (np.
    > nie podaje informacji przez telefon, to nie wydadza karty kredytowej).

    To ja dziękuję za takiego pracodawcę co to podaje przez telefon
    informacje osobiste o pracowniku każdemu kto do firmy zadzwoni...

    K.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1