  • Data: 2009-03-08 11:12:59
    Temat: Re: Żywność na Antylach
    Od: "viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czesc viper, przyjade byc moze wczesniej niz sadzisz.
    > Za 4 dni staje na dwudniowym posiedzeniu Narodowej Sluzby Zdrowia.
    > Bez wzgledu na wynik, skoczy sie moj piekny zywot rentiera gdy ja co
    > miesiac
    > bralem jakies 27 tys zl za nic nierobienie. A ze wydatki znacznie mi
    > spadly to z tego
    > wlasnie budowalem moje muzeum sreber uzytkowych angielskich pelna para.
    > No ale wszystko co dobre ma swoj koniec tak i ja po 20 miesiacach bede
    > musial
    > zaczac cos robic aby nie wyladowac pod mostem. O co poszlo? O to, ze
> [...]

    pies ich trącał... dlatego właśnie na zachodzie nikt się nie garnie do zawodu
    lekarza... praca ciężka, odpowiedzialna, wymagająca ciągłego dokształtu i
    bardzo słąbo płatna... a do tego ciągle jesteś narażony na absurdalne
    zarzuty... byle obszczymurek który jest tak zwanym menadżerem, ma o niebo
    lepiej... głównym jego zajęciem jest bzykanie sekretarki, a jak umoczy firmę w
    jakieś toksyczne opcje to świat się nie zawali, i tak dostanie na koniec roku
    kosmiczną premię... w Polsce jest o tyle dobrze, że tu sądy lekarskie i biegli
    praktycznie zawsze biorą stronę lekarza... jak przyjdzie nawalony na operację i
    zaszyje klientowi przez pomyłkę skalpel to biegli stwierdzą że było to zgodne z
    zasadami sztuki bo gostek miał za mało żelaza w organiźmie he he...