  • Data: 2010-03-04 00:44:17
    Temat: Re: agentom walczacym z Radiem Maryja mówimy stanowcze: NIE!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "ikarek" hmk50i$8e7$...@n...onet.pl

    > Mój obraz słuchacza RM został ukształtowany przez wizerunek
    > starszego pana bez wszystkich zębów, który krzyczał i pluł na
    > pisarza Pawła Huelle, z okazji sprawy, jaką wytoczył Huellemu
    > prałat Jankowski. W ciągu następnych lat wizerunek ten utrwalił
    > się, za sprawą kolejnych bodźców o podobnym charakterze.

    > Można do nich doliczyć również agresywną ignorancję pana p47,
    > który pisze głupoty, obraża wszystkich jak leci, a do tego zdołał
    > na grupie dyskusyjnej wykryć sprawcę tego przestępstwa ^^

    Rydzyk mawiał -- ,,Alleluja i do przodu''.

    A mnie uczono (i na religiach, i w świeckiej szkole) że jeśli
    są jakieś trudności, to znak, że trzeba zastanowić się. :)

    Jedzie człowiek autostradą i słyszy łomot dobywający się spod kół.

    Głupi wścieka się, mądry zaś myśli -- co to jest? I widzi, że
    najechał na linie brzegowe drogi... Głupi łomocze w barierki
    lub wpada do rowu; mądry zaś (i uważny, który łomot pojmuje jako
    współpracę z nim, nie zaś złośliwość drogowców) wraca na właściwą
    drogę, czyli? -- nawraca się! :)

    Głupiec, widząc znak zakazujący wjeżdżania, wjeżdża i mówi -- jestem ponad prawem!
    Mądry, widząc znak zakazujący wjeżdżania, zastanawia się nad tym, dlaczego nie
    wolno mu wjechać i jeśli nie znajduje wytłumaczenie, które mu zezwala na ominięcie
    zakazu (na przykład pod znakiem może być tabliczka -- ,,nie dotyczy mądrych'')
    nie wjeżdża. :)

    Mądry, widząc na jezdni ciągła linię, nie przejeżdża jej, gdyż pojmuje, iż
    inni ,,w pocie czoła'' wyznaczali, skąd dokąd nie należy jej przejeżdżać,
    zaś głupiec przejeżdża i jakiś czas ;) nic złego go nie spotyka...

    Mądry, zaglądając do Pisma Świętego, czyta: ,,szczęśliwy, kto się radzi
    własnego Rozumu'' i wie o tym, że Rozum jest darem Boga; zaś głupiec
    wsłuchuje się w szelest ,,głosu wewnętrznego -- być może dobywającego
    się z uszkodzonego nerwu słuchowego, a może z cieknącego kranu, lub
    może ze śpiewu skowronka czy innej wrony lub szczekania psa... :)

    Aby było jasne -- Bóg zabrania człowiekowi życia bezrozumnego. :)
    Nakazuje [Bóg] człowiekowi rozumne życie!!!
    Tako rzecze nauka rzymskokatolicka, o czym czasami ;) zapominają duchowni JPII. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'