  • Data: 2010-03-04 01:16:38
    Temat: Re: Fraudy Re: pralnia Ojca Dyrektora
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof Halasa" m...@i...localdomain

    > Bez sensu, przeciez tu chodzi o to, by nie mozna bylo ustalic tozsamosci
    > zadnej osoby, bioracej udzial w procederze. Do tego, zwlaszcza biorac
    > pod uwage mBank, nadaja sie bankomaty.

    Kartę można było zablokować i złodziej pokusiłby się o przelanie.
    Można nawet było pozostawić te lewe blankiety i śmiać się ze złodzieja,
    kierując wpłaty na konto LuksaWeritasa. :) Można było nawet modlić się
    w intencjach dobrodzieja, który własnym sumptem ;) wydrukował blankiety
    przynoszące zysk Weritasowi. :)

    Ale do tego trzeba być kimś. :) Pieniacz tak nie postąpi. :)

    -=-

    IMO należało po ciuchu :) zablokować możliwość wypłacania pieniędzy
    kartą bankomatową i czekać cierpliwie na błąd złodzieja, po czym go
    capnąć go za dupsko przy okazji przelania. :) Gdyby ów pienił się,
    dopytując, dlaczego karta nie daje szmalu, należało go uspokajać
    i obiecywać przysłanie nowej karty... :)

    A w razie dokonania zlecenia przelewu, należało szybciuteńko sprawdzić,
    do kogo należy konto odbiorcy i skąd poszło zlecenie przelewu, ale szmalu
    nie należało wypuszczać, chyba że szło o malutką kwotę, której nie byłoby
    żal stracić... :) Na przelew banki mają dwa dni... To straszne :) dużo czasu. :)

    Ale Ojcu ;) zabrakło pokory -- nie zwrócił się do specjalistów i profesjonalistów,
    lecz podjął kroki na własną rękę. :) Zapatrzony w ulatniające się złotówki, narobił
    szumu, choć rozsądek podpowiadał, że najskuteczniejszym rozwiązaniem jest
    powiadomienie
    nie całego świata (w tym i złodzieja, który jak nikt inny nasłuchiwał wieści z tego
    ogródka) lecz mBanku i ,,organów''... :)

    Ojciec użył swej broni -- mediów!!! Użył, aby obudzić do przeklinania Moherowe
    Berety!

    Ktoś tu pisał, że Bóg odbiera rozum temu, kogo chce ukarać. :)

    Ojciec nie tylko wypuścił z rąk złodzieja i pokazał, że w wolnej Polsce
    nie ma zaufania ani do banków, ani do ,,organów'', a jedynie do swej
    paraformacji Moherowych Beretów, ale na domiar złego ;) przypomniał
    światu o tym, że jest złodziejem. :)

    Wracając do stoczni -- sprytnie!! Radio traciło popularność, więc trzeba było
    zmienić zakres działalności na taką, która by dawała szmal. W Polsce dobrym
    źródłem dużych pieniędzy są szkoły wyższe. :) Rydzyk więc ogłosił, że zbiera
    na ratowanie kolebki Solidarności i zbudował za to szkołę, z której teraz
    ciągnie zyski. :)

    Być może nawet samo radio nie przynosi Rydzykowi zysku. :)
    Być może staje się ów Rydzyk kimś na kształt Urbana -- Radio
    pozwala na wygadanie się, a szmal robiony jest na czym innym. :)

    Szkoła to bezpieczny biznes -- nikt nie sprawdza, czy robota została
    wykonana poprawnie. :) Kosi się szmal od studentów, od państwa, miasta,
    z UE, z organizacji pozarządowych, międzynarodowych fundacji, czy od
    ofiarodawców nieświadomych swojej głupoty... Za nic nie bierze się
    odpowiedzialności -- to nie fabryka samochodów, które mogą rozsypać
    się na drodze, jeśli zostaną źle wykonane...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'