  • Data: 2011-10-04 20:13:37
    Temat: Re: alior i lokata 100-dniowa: wyzsza kultura bankowa?
    Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "darkblue" <n...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:j6d2in$po0$...@m...internetia.pl...
    > czy alior zalozyl komus z was lokate 100-dniowa w tym samym dniu, w ktorym
    > wplynely srodki do banku?
    > moze akurat ja mam tylko pecha, bo trace za kazdym razem jak przelewam
    > srodki na wyznaczony przez bank rachunek wlasnie ten 1 dzien (po przelaniu
    > srodkow z innego banku, a srodki sa za kazdym razem w banku do południa).
    > jesli tak robia z kazdym depozytem to np. na 1 miliardzie zarabiaja za 1
    > dzien 165.205,48 PLN. ladna sumka.
    > wogole ten system z zakladaniem lokat to dziwna sprawa, tak jakby sam bank
> [...]
    oczywiście lokata załozona dopiero z data wtorkową, czyli za friko
    popracowała w aliorze 1 dzień. pomnóżmy razy ilość klientów i razy
    deponowane kwoty....
    to nie fair zagrywka za strony aliora. kasę mieli w poniedziałek o 11.30.
    do północy (sprawdzałem) lokaty nie założyli
    dziś, tj. we wtorek sprawdziłem rachunek o 6 rano i lokata była już
    widoczna.
    czy to oznacza, ze pracownicy zaczynaja tam prace o 5? nie wierze... celowo
    przetrzymali środki dobę. ja straciłem kilkadziesiąt złotych...
    i na dodatek nic dodatkowo nie doliczyli.
    co to za wyższa kultura bankowa? w tak perfidny sposób wykorzystać środki
    klienta.