  • Data: 2011-10-07 06:11:23
    Temat: Re: alior i lokata 100-dniowa: wyzsza kultura bankowa?
    Od: "Waldek" <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paulina Bednarska" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:8b3ac279-0a57-4355-95f5-8455fc00e0e5@s9g2000yql
    .googlegroups.com...
    On 4 Paź, 22:13, "darkblue" <n...@n...pl> wrote:

    >W potwierdzeniu złożenia wniosku można przeczytać: "Lokata zostanie
    >założona najpóźniej w kolejnym dniu roboczym po wpływie środków na
    >rachunek w Alior Banku"

    U mnie tak sie wlasnie dzieje - tzn. wyrabiaja sie w dozwolonym terminie.
    5-tego I sesją wyszly do Aligatora a zalozyli wczoraj 6-tego po 23-ciej
    czyli jak sadze 7 bedzie pierwszym dniem odsetkowym

    >Skontaktuje się z infolinią, ale to już jest przesada i bardzo mi się
    >to nie podoba.

    Wczoraj chcialem testowo zalozyc z konta u Aligatora
    ale "overnight" mi zezarlo srodki, wiec wewnetrzny bedzie dzisiaj
    - "za kare" wrzucam ochlapy po 1kzl ;P