eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankialior - kody autoryzacyjne na smsRe: alior - kody autoryzacyjne na sms
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.atm
    an.pl!not-for-mail
    From: G-Z <p...@p...prohost.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: alior - kody autoryzacyjne na sms
    Date: Tue, 03 Feb 2009 21:53:06 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 23
    Message-ID: <gmaan7$ep0$1@node2.news.atman.pl>
    References: <0...@m...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: host-87-99-28-76.lanet.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1233694247 15136 87.99.28.76 (3 Feb 2009 20:50:47 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 3 Feb 2009 20:50:47 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (Windows/20081209)
    In-Reply-To: <0...@m...googlegroups.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:472819
    [ ukryj nagłówki ]

    t...@o...pl pisze:
    > Już na koniec grudnia na infolinii aliora zwracałem uwagę na
    > niewyzerowany licznik kodów autoryzacyjnych w bieżącym okresie
    > rozliczeniowym. Powiedziano mi, że temat jest znany i na koniec
    > stycznia licznik zostanie wyzerowany.
    > Sprawdzam na początku lutego i nadal nic się nie zmieniło - licznik
    > przekroczył już wartość 10 powiadomień czyli każde kolejne
    > powiadomienie z kodem autoryzacyjnym na sms powinno być płatne.
    > Dzwonię ponownie na infolinię i niespodzianka... każą ponownie
    > sprawdzić na początku marca czy nie została pobrana opłata i jeśli
    > zostanie pobrana to złożyć reklamację - fajne podejście, jak ktoś się
    > nie zorientuje to skubną go na opłatach ewentualnie trzeba dochodzić
    > swojego.
    > W związku z tym pytanie czy komuś pobrali już opłatę za przekroczenie
    > 10 kodów autoryzacyjnych w miesiącu? Albo czy ktoś wie czy bank będzie
    > wstecznie pobierał opłatę za poprzednie miesiące jeśli w poprzednich
    > miesiącach nastąpiło przekroczenie liczby kodów autoryzacyjnych.
    > Albo ktoś może ma przeciek z banku kiedy rzeczywiście będą prawidłowo
    > zerowane liczniki powiadomień i kodów autoryzacyjnych sms - bo na ich
    > infolinii to raczej spuszczanie petenta na drzewo odchodzi...

    Dopóki nie wyzerują to raczej nie będą pobierać opłat (dla mnie to nawet
    lepiej ;). Ten licznik to ostatnia rzecz jaką bym się przejmował.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1