-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.atm
an.pl!not-for-mail
From: G-Z <p...@p...prohost.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: alior - kody autoryzacyjne na sms
Date: Tue, 03 Feb 2009 21:53:06 +0100
Organization: ATMAN
Lines: 23
Message-ID: <gmaan7$ep0$1@node2.news.atman.pl>
References: <0...@m...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: host-87-99-28-76.lanet.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1233694247 15136 87.99.28.76 (3 Feb 2009 20:50:47 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 3 Feb 2009 20:50:47 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (Windows/20081209)
In-Reply-To: <0...@m...googlegroups.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:472819
[ ukryj nagłówki ]t...@o...pl pisze:
> Już na koniec grudnia na infolinii aliora zwracałem uwagę na
> niewyzerowany licznik kodów autoryzacyjnych w bieżącym okresie
> rozliczeniowym. Powiedziano mi, że temat jest znany i na koniec
> stycznia licznik zostanie wyzerowany.
> Sprawdzam na początku lutego i nadal nic się nie zmieniło - licznik
> przekroczył już wartość 10 powiadomień czyli każde kolejne
> powiadomienie z kodem autoryzacyjnym na sms powinno być płatne.
> Dzwonię ponownie na infolinię i niespodzianka... każą ponownie
> sprawdzić na początku marca czy nie została pobrana opłata i jeśli
> zostanie pobrana to złożyć reklamację - fajne podejście, jak ktoś się
> nie zorientuje to skubną go na opłatach ewentualnie trzeba dochodzić
> swojego.
> W związku z tym pytanie czy komuś pobrali już opłatę za przekroczenie
> 10 kodów autoryzacyjnych w miesiącu? Albo czy ktoś wie czy bank będzie
> wstecznie pobierał opłatę za poprzednie miesiące jeśli w poprzednich
> miesiącach nastąpiło przekroczenie liczby kodów autoryzacyjnych.
> Albo ktoś może ma przeciek z banku kiedy rzeczywiście będą prawidłowo
> zerowane liczniki powiadomień i kodów autoryzacyjnych sms - bo na ich
> infolinii to raczej spuszczanie petenta na drzewo odchodzi...
Dopóki nie wyzerują to raczej nie będą pobierać opłat (dla mnie to nawet
lepiej ;). Ten licznik to ostatnia rzecz jaką bym się przejmował.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.02.09 21:42 olo
- 03.02.09 21:53 mx
- 03.02.09 21:55 Wojciech Nawara
- 03.02.09 22:28 olo
- 04.02.09 14:34 Aga
- 04.02.09 19:43 t...@o...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
- [2008 r] Jakie byly oplaty za wpis banku na hipoteke?
- Wypłata z obcego bankomatu - jaki maks?
- Pytanie o spread
- Bezpłatny blik?
- Złodzieje?
- bądź czujny jak pies podwójny
Najnowsze wątki
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie
- 2024-08-28 [2008 r] Jakie byly oplaty za wpis banku na hipoteke?
- 2024-08-23 Wypłata z obcego bankomatu - jaki maks?
- 2024-08-20 Pytanie o spread
- 2024-08-14 Bezpłatny blik?
- 2024-08-17 Złodzieje?
- 2024-08-16 bądź czujny jak pies podwójny