  • Data: 2008-11-27 08:53:02
    Temat: Re: alior vs eurobank
    Od: otrov <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szymon pisze:

    > Instaluje aplikacje.

    > TokenGSM jest chroniony PINem (info z Eurobanku).

    > Eurobank: Oferujemy bezpieczny, wspanialy tokenGSM, bez ktorego nie da sie
    > zalogowac na konto.

    Da się zalogować bez tokena.

    > Wlasnie... Czy gwarantuja mi, ze token na moim telefonie bedzie dzialal?
    > Eurobank: Nie. Powinien dzialac dobrze, ale nie musi.

    Ziew.. Taka aplikacja jak ta będzie działać na 95% telefonów. Obsługa
    Javy musiała by być NAPRAWDĘ skopana w telefonie, żeby toto nie działało.

    > Co bedzie w przypadku kradziezy aparatu lub wyladowania baterii?
    > Eurobank: Utrata dostepu do konta.

    W przypadku kradzieży aparatu złodziej jeszcze musi znać twój kod
    zabezpieczający aplikację. W przypadku podania błędnego kodu aplikacja
    się odpala ale generuje niepoprawne kody.

    W przypadku rozładowania baterii musisz skorzystać z ładowarki i dalej
    będzie działać.

    > Co w przypadku czestych zmian aparatu?
    > Eurobank: Koniecznosc instalacji/usuwania albo utrata dostepu do konta.

    Chyba nie zmieniasz aparatów co dzień. Pobranie z WWW apliakcji i
    zainstalowanie jej nie trwa długo.

    Zawsze też możesz zainstalować sobie token na kompie na jakimś
    emulatorze i po problemie.

    > Ktory jeszcze bank w PL wpadl na tak glupi pomysl, by instalowac cos w
    > komorce?
    > Eurobank: Tylko my.

    Ja nie uważam, że to jest głupi pomysł. Mi pasuje i innym też.

    o.