  • Data: 2009-04-10 07:47:34
    Temat: Re: artukul o Banku Millennium
    Od: "Szymon" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:grmqt7$1f0$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > "Nie wiem, jak to zrobicie, ale karty mają być sprzedane, nawet żebyście
    > miały klientom laskę robić" - to jeden z cytatów.
    >
    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Kozie-lzy-1932064.ht
    ml

    > No Szanowna Grupo, składać wnioski o karty! Trochę ostatnio podrożały te
    > najtańsze, to składać o te droższe! Razem Uratujmy Ten Bank. :)

    Niestety podobnie jest w innych bankach - ja znam taką sytuację w
    Multibanku. Wiele osób dostało zwolnienia, ale oficjalnie firma nie redukuje
    kosztów, nie ma zwolnień grupowych itp. Aby było zabawniej - zwalniają
    ludzi, których miesiąc wcześniej wysyłali na szkolenia, fundowali przejazdy,
    hotele itp. Lekka paranoja, no ale przecież widzimy, że BRE ma poważne
    trudności patrząc chociażby na ostatnie działania wobec klientów w
    Multibanku i mBanku. Ot, kryzys i co za tym idzie panika.