  • Data: 2009-12-31 17:03:24
    Temat: Re: autoryzacja kart
    Od: Erazmus <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Gru, 16:10, RobertS <b...@x...pl> wrote:
    > w prasie straszyli, ze niby w swieta i przed sylwestrem mają być
    > problemy - czesto place kk, ale jakos nie zauwazylem, aby cos sie
    > pogorszylo w akceptacji kart
    >
    > chociaz dzisiaj widzialem jak w PiP kasjerka meczyla sie z kk Aliora, 3
    > proby i zawsze błąd połączenia...klientka zapłaciła gotówką, natomiast
    > kk Polbanku 10s i transakcja zalatwiona

    Ja też dziś płaciłem kilka razy Polbankiem i za każdym razem
    transakcja przechodziła sprawnie.
    Nie udało mi się jeszcze przetestować mojego paypassa ale będę
    próbował w przyszłym roku.

    Wszystkim grupowiczom życzę w Nowym Roku 2010 zawszę działających
    kart, dużych nadwyżek finansowych i ciekawych ofert bankowych.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus