    From: "LadyRoot" <l...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: autoryzacja karty w IC?
    Date: Wed, 27 Aug 2008 12:08:49 +0200

    (...)
    > A co jeśli jakiś sprytny właściciel karty zareklamuje taką transakcję?

    Zastanawiałam się nad tym. O ile ktoś z grupowiczów mnie nie ubiegnie,
    następnym razem mogę spróbować.

    Tyle, że bank może zakwestionować brak zastrzeżenia karty bądź zgłoszenia
    kradzieży, bądź po prostu użyczenie jej innej osobie.
    Nie widzę specjalnie możliwości wygrania sprawy, jeśli nie korzystałam np.
    wcześniej z bankomatu "podejrzanego" o kopiowanie/defraudację bądź nie
    reklamowałam w tym czasie innych transakcji na tej karcie.

    --
    LadyRoot

    The future is not what it used to be.