  • Data: 2009-04-16 14:05:08
    Temat: Re: bank musi sprawdzić zgodność
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 15 Apr 2009 20:41:21 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Oczywiście odrzucić. Jak ktoś płaci za dokładne sprawdzenie adresata
    > przelewu - a o tym w tym wątku mówimy - to wymaga, aby sprawdzenie
    > zostało wykonane dokładnie. Zresztą i tak nikt nie będzie za to płacił,
    > więc przelewy chodziłyby jak dziś, tylko bez odpowiedzialności banku za
    > błędy nadawcy.

    Powiem tak: nie mam nic przeciwko wprowadzeniu jakiegoś "bezpiecznego
    przelewu", który by wymagał poprawności danych i którego wysłanie by było
    odpowiednio droższe i trwałoby dłużej (ręczna weryfikacja). Natomiast
    zdecydowanie wolę obecny system, gdzie mogę po prostu wysłać przelew nie
    martwiąc się o to że przez literówkę szlag go trafi.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944