eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew - oszustwo i sprawa reklamacji (mBank)Re: bank musi sprawdzić zgodność
  • Data: 2009-04-16 14:21:00
    Temat: Re: bank musi sprawdzić zgodność
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sat, 11 Apr 2009 15:22:49 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):
    > Robert Kois <k...@h...pl> writes:
    >> Żadne podobieństwa. Jak by to weszło to banki będą z automatu odwalać
    >> wszystko niezgodne z wzorcem. Bo kto będzie odpowiadać za błędy w
    >> porównaniu? Jak coś się nie będzie zgadzać to odrzuci dla świętego spokoju.
    > Bank odpowiada za wlasciwe wykonania zlecenia ale takze za jego
    > niewykonanie bez powodu. Sprobuj w SWIFTowym przelewie napisac o bin

    Ależ to nie będzie "bez powodu"... Podałeś błędnego adresata - np.
    "Telekomunikacja Polska SA" zamiast "Telekomunikacja Polska S.A.".
    A co się będzie działo przy pliterkach/ich braku, albo odbiorcach
    z różnymi umlautami w nazwisku - heh...

    Oby szybko zmienili przepisy, bo jak banki będą musiały wdrożyć tę głupotę
    to wszystkich szlag trafi - a nie tylko naiwnych co się dali nabrać
    oszustowi...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    I don't want something I need. I want something I want.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1