  • Data: 2012-09-21 12:35:01
    Temat: Re: bank odrzuca wniosek o zamknięcie rachunków
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    az.anonim wrote:
    > Przyszedł czas na jesienne porządki w rachunkach bankowych. Namnożyło się ich
    całkiem sporo przez ostatni rok więc postanowiłem część z nich zamknąć.

    > Znalazłem dosyć kompletny wzór wniosku o zamknięcie rachunków, na wszelki wypadek
    uzupełniłem go wszystkimi dodatkowymi danymi do braku których bank mógłby się
    przyczepić, wysłałem do kilku banków listem poleconym i czekam...

    > Pierwszy odpisał OpenFinance:
    >
    > "Pragnę poinformować, iż wypowiedzenie umowy o prowadzenie Konta Optymalnego, jakie
    Pan do nas przesłał jest błędne. W załączniku przesyłam druk poprawnego wypowiedzenia
    takiej umowy."

    > Wcześniej dzwoniłem do Toyota Bank, gdzie równiez zamykam konto, z pytaniem o wzór
    wniosku na co odpowiedzieli że wystarczy podać standardowe dane i podpisać. Czy bank
    może wymagać aby wypowiedzenie umowy było spisane tylko i wyłącznie według ich wzorca
    i odrzucać wnioski niespełniające tego wymogu?

    Nie.
    wypowiedznie umowy ma byc napisane tak, aby bylo jasne o co chodzi.

    Byc moze napisales cos co wypowiedzeniem umowy nie jest.