  • Data: 2012-09-21 12:56:30
    Temat: Re: bank odrzuca wniosek o zamknięcie rachunków
    Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 21 września 2012 12:38:42 UTC+2 użytkownik witek napisał:

    > Nie mozna bylo prosciej?
    >
    > Z dniem, biezaca data, wypowiadam umowe nr o prowadzenie rachunku
    >
    > bankowego nr.

    Może to jest moje skrzywienie, ale spodziewałem się że bank może robić problemy więc
    starałem się aby zawarte zostały wszystkie potrzebne informacje.

    W większości banków mam kilka rachunków bankowych: ror + konta oszczędnościowe
    dlatego zawsze podawałem wszystkie numery posiadanych rachunków.

    Niektóre konta są płatne, więc musiałem na nich zostawić kilka zł na opłaty na
    wypadek gdyby konto zostało zamknięte po dniu w którym naliczane są opłaty. Jeśli
    zamknięte byłoby wcześniej - muszę podać numer rachunku do zwrotu środków, w
    przeciwnym wypadku jestem pewien że bank nie zamknąłby rachunku.