    From: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bank odrzuca wniosek o zamknięcie rachunków
    Date: Fri, 21 Sep 2012 13:37:21 +0200

    On Fri, 21 Sep 2012 03:56:30 -0700 (PDT), a...@o...pl wrote:

    >Może to jest moje skrzywienie, ale spodziewałem się że bank może robić problemy więc
    starałem się aby zawarte zostały wszystkie potrzebne informacje.

    niepotrzebnie.

    >W większości banków mam kilka rachunków bankowych: ror + konta oszczędnościowe
    dlatego zawsze podawałem wszystkie numery posiadanych rachunków.

    a po co? Zapomnisz o jakimś albo jakiś "techniczny" rachunek będzie i
    sprawy się skomplikują.
    Wypowiadasz umowę i już.
    Ja czasem dla jasności dopisuję: moją wolą jest całkowicie zakończyć
    współpracę z bankiem X. Czyż można jaśniej?

    >Niektóre konta są płatne, więc musiałem na nich zostawić kilka zł na opłaty na
    wypadek gdyby konto zostało zamknięte po dniu w którym naliczane są opłaty. Jeśli
    zamknięte byłoby wcześniej - muszę podać numer rachunku do zwrotu środków, w
    przeciwnym wypadku jestem pewien że bank nie zamknąłby rachunku.

    i pewnie byś się zdziwił, bo brak możliwości zwrotu pieniędzy
    klientowi nie jest żadnym powodem, by zignorować wypowiedzenie umowy.