    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bank odrzuca wniosek o zamknięcie rachunków
    Date: Fri, 21 Sep 2012 13:01:34 -0500

    a...@o...pl wrote:

    > Może to jest moje skrzywienie, ale spodziewałem się że bank może robić problemy
    więc starałem się aby zawarte zostały wszystkie potrzebne informacje.

    No. Wszystkie potrzebne. Nr rachunku to chyba wystarczajaca informacja,
    po za twoimi danymi i podpisem do zamkniecia.
    Reszta to juz dobrowolnie byle nie zagmatwac.

    > W większości banków mam kilka rachunków bankowych: ror + konta oszczędnościowe

    po co?

    dlatego zawsze podawałem wszystkie numery posiadanych rachunków.

    podej te, ktore chcesz zamknac.

    > Niektóre konta są płatne, więc musiałem na nich zostawić kilka zł na opłaty na
    wypadek gdyby konto zostało zamknięte po dniu w którym naliczane są opłaty. Jeśli
    zamknięte byłoby wcześniej - muszę podać numer rachunku do zwrotu środków, w
    przeciwnym wypadku jestem pewien że bank nie zamknąłby rachunku.

    bank ma obowiazek zamknac rachunek.
    jak srodki zostana, to albo przeleja zgodnie z twoja dyspozycja, albo
    zostawia sobie na rachunku technicznym, aze sie po nie zglosisz i
    zdecydujesz co z tym zrobic.
    jak zabraknie, to dostaniesz wezwanie do doplacenia

    ani jedno ani drugie nie jest podstawa do odmowy zamkniecia konta.