eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibank odrzuca wniosek o zamknięcie rachunkówRe: bank odrzuca wniosek o zamknięcie rachunków
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <9...@g...com>
    <b...@4...com>
    <7...@g...com>
    <b3u7jl3vyhhu.1f6aeg1nzaonw$.dlg@40tude.net>
    <505d9f6d$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
    <hrwgt3fei7da.8fupwcs3idid$.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <hrwgt3fei7da.8fupwcs3idid$.dlg@40tude.net>
    Subject: Re: bank odrzuca wniosek o zamknięcie rachunków
    Date: Sun, 23 Sep 2012 05:01:46 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    Lines: 27
    Message-ID: <505e7be2$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.191.208.131
    X-Trace: 1348369379 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26700 79.191.208.131:56085
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:579406
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości
    news:hrwgt3fei7da.8fupwcs3idid$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Sat, 22 Sep 2012 13:19:57 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
    >
    >>> Ja bym się do tej daty przyczepił - rachunki zostaną zamknięte po
    >>> okresie
    >>> wypowiedzenia.
    >> Ale to sobie mógł sam bank wyprostować odpisując, że OK!, ale za trzy
    >> miesiące.
    >
    > Bank nie jest od prostowania, dostaje pismo i może zrealizować dyspozycję
    > albo nie. W tej akurat sytuacji - nie mógł.

    Zacznijmy od tego, że bank wcale sam sobie nic prostować nie musiał. Jesli
    przykładowo miał w umowie termin trzymeisięczny, to wypowiedzenie z dniem
    20 września 2012 roku co najwyzej upoważnia bank do pobieranai przez
    kolejne trzy miesiące opłaty i tyle. I zwrotnie takie pismo klient powinien
    dostać. Bo przecież środki finansowe z konta zawsze może podjąć, a nie ma
    siły ludzkiej, która go zmusi do operowania rachunkiem przez te trzy
    miesiace. A zatem iście na konfrontacje przez bank jest bezsensowne.

    Po za tym moje oświadczenie woli, iż z dniem jakimś tam chcę zamknąć
    rachunek można spokojnie zrozumieć, ze od tego dnia ma biec termin
    wypowiedzenia wynikajacy z umowy. No i na koniec - jaki sens na siłę
    trzymać klienta? Przecież te opłaty od prowadzenia rachynku nie są na tyle
    wysokie, by jakoś żywotnie wpłynęły na sytuację finansową banku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1