  • Data: 2008-03-07 09:04:04
    Temat: Re: bank z karta rozliczana na koniec miesiaca
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sarpedon" <f...@b...cy> napisał w wiadomości
    news:fqqurm$ntp$1@news.onet.pl...

    > nie zebym bronil pkobp, ale sciagniecie kasy w naszej obciazeniowce jest
    > tego samego dnia (lub nastepnego) co rozliczenie rachunku

    1. Pisałem z pamieci, tak działało kiedy ją jeszcze miałem (pewnie z 7 lat
    temu) - sciagniecie kasy nastepowalo kiedy otrzymywalem wyciag poczta - po
    10. kazdego miesiaca. Data ksiegowania zas byla wsteczna - na dzien
    rozliczenia.
    2. Czemu ci przeszkadza ze pieniadze z rozliczenia poleza na koncie jesze te
    20+parę dni? Jeśli chodzi o pokusę ich wydania to ja w Mille po prostu
    zakladam lokate terminowa konczaca sie w dzien rozliczenia karty. W ten
    sposob saldo konta niczego nie sugeruje...;-)

    Sławek