    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bank zablokowal mi konto
    Date: Mon, 10 Nov 2008 15:44:21 +0100

    regis pisze:
    > Witam
    > dziekuje za odzew i rady.
    > Do dnia dzisiejszego nie przyszedl zaden tytul egzekucyjny zatem nie
    > wiadomo z kim i o czym rozmawiac.
    > Na koncie bylo pare zl ale to nie byla kwota, ktora zadowolilaby
    > egzekutora (brakowalo nastepnych pare zlotych)
    > Problem polega na tym, ze jakis osiol w mBanku zablokowal w piatek
    > wszystko i oczywiscie poza osobami z infolinii nie ma osoby
    > kompetentnej do rozmowy.
    > Maja czas nawet do 10 dni zeby do mnie zadzwonic.
    > Jestem osoba, ktora sie leczy ale oczywiscie nie wiem czy to bedzie
> [...]

    witam
    mam podobną sytuację (dostałem tytuł egzekucyjny) i mogę Ci poradzić
    tyle: zadzwoń do własnego US i poproś z działem egzekucji, tam podasz
    swoje dane (głównie adres) i zostaniesz przełączony do właściwej osoby,
    która wyjaśni ile i za co konto zostało zajęte; następnie wpłać
    odpowiednią kwotę (jeżeli się z nią zgodzisz) na konto US (jeżeli
    chcesz, aby było to załatwione szybko to wpłać w kasie w US) - jeżeli
    zrobisz to samodzielnie to nie zapłacisz 30 zł za realizację tytułu w
    mBanku; jak kasa na konto wpłynie to po kilku dniach US wyśle do mBanku
    pismo, że można konto odblokować...jak bank je otrzyma to zdejmie
    blokadę, do tego czasu możliwe jest TYLKO korzystanie z kwoty
    przekraczającej wartość tytułu egzekucyjnego - tak to właśnie u mnie
    wygląda, napiszę konkretnie jest się cała sprawa zakończy, bo cały czas
    jestem w trakcie załatwiania (dość interesującej) sprawy

    --
    pozdrawiam
    RobertS