  • Data: 2007-06-16 10:47:47
    Temat: Re: banki dyskryminuja zarobki za granica??
    Od: "Herman" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nicolla" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:2039.0000005f.467261f9@newsgate.onet.pl...

    > Mozesz cos wiecej powiedziec? DOstales kredyt w tym banku pracujac za
    granica
    > albo znasz kogos kto dostal?

    Co ty tak o tej zagranicy ;-) Nie wiem czy jest rozroznienie miedzy
    zagranica pt UK i Irlandia a reszta europy ale pracujac w UK nie mialem
    wiekszych problemow z dostaniem kredytu hipotecznego. Mialem decyzje
    pozytywne z PKO BP, Dombanku, BGZ - na 100% inwestycji, pytalem w BPH i
    Pekao i one tez by mnie skredytowaly, oprocz tego jest wiele innych bankow,
    ktore wymagaja wkadu wlasnego np.deutche bank, mozna spytac w fortisie
    ....Jest tylko kwestia jakie warunki ma ktory bank i na czym ci zalezy...