  • Data: 2005-10-29 14:06:55
    Temat: Re: banki - nowy klient z gotowka ?
    Od: "FRANCO" <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości
    news:djvv1m$eaq$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "FRANCO" <f...@n...com> napisał w
    > wiadomości news:djvuin$ch5$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > No daj spokoj, nie przy takich kwotach... :]

    nie wiem, to nie chodzi o mnie, kolega wczoraj przeczytal, ze kogos
    aresztowali jak przyniosl do banku 3.5 miliona dolarow, i sie przestraszyl,
    ze jego - moze nie aresztuja :P ale gdzies zglosza jak przyniesie 15-20
    tysiecy ( tym bardzije ze to osoba konczaca studia, wiec jeszcze bez
    oficjalnych dochodow)

    ja gotowka prawie w ogole nie obracam, ale mieszkalem troche na zachodzie,
    i tam faktycznie na gotowke patrza bardzo podejrzanie, wiec troche rozumiem
    jego obawy ;)

    ale u nas chyba jeszcze musi kilka(nascie) lat uplynac zanim gotowka straci
    popularnosc

    Franco