    From: "teheran" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: banki to złodzieje
    Date: Fri, 20 Feb 2004 10:04:19 +0100

    moje chłopy kochane,

    ale mi chodzi o konkretną odpowiedź:
    czy i jakie kroki prawne muszę podjąć wobec małżonki żeby mi jej i córki nie
    liczyli
    do tej zdolności kredytowej ? bo jakby liczyli tylko na mnie to by było wsio
    git.
    rozwód odpada, ale czy gdybym miał roździelność majątkową ? krdyt brałem
    sam,
    mieszkanie jest na mnie, kupione przed ślubem. teraz mi zarobki dzielą na 3.
    co bym musiał
    zrobić żeby znowu zarobki były "dzielone"tylko na mnie.

    pozdro