    From: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: banki z rodziny PeKaO
    Date: Thu, 18 Jun 2009 23:20:12 +0200

    "Mariusz " news:h1e8gl$g08$1@inews.gazeta.pl

    > Trzeba tez wspomniec gwoli scislosci iz sa to dwa najwieksze polskie banki
    ;)

    W tym że w przypadku żubra ładniej wygląda określenie: "polski", bo jak by
    nie patrzeć pozostał nim tylko z nazwy i mentalności w podejściu do klienta.
    Z resztą czego ja wymagam? - Wystarczy popatrzeć na "dokonania", "wielkiego"
    człowieka, który nim zarządza i bierze za to niemałe pieniądze.

    > ktore w porownaniu do bankow z ktorych zapewne korzystasz, tak jak i ja,
    sa po
    > prostu kolosami.

    Co przekłada się na ich podejście do klienta w postaci takiej, że w
    kontakcie z nim ww. banki w 99% przypadkach pokazują nam/mu (klientowi)
    środkowy palec + jako gratis dają nam na pożegnanie szyderczy uśmieszek ;)

    > Ich oferta jest beznadziejna, z ogromna iloscia ukrytych i
    > jawnych oplat i gwiazdek

    Trafiłeś w sedno...

    > mimo tego sa to dwa najwieksze banki, nie majace
    > najmniejszych problemow ze swoimi klientami, ktorych na dodatek traktuja
    jak
    > .. no, jak tych tam - klientow.

    O czym to świadczy? Polskie społeczeństwo jest aż tak tępe?
    Na to wygląda. Z resztą wystarczy popatrzeć kto nami rządzi teraz, od lat...
    Polacy mają chyba krótką pamięc... albo złych rzeczy pamiętać nie chcą.

    > PKO BP jest bankiem panstwowym (co jest niemierzalna zaleta w czasach
    > kryzysu)

    Szczególnie, że osły z wiejskiej chcą go wydoić z pieniędzy jak mleczą
    krowę... Więc czy w tym przypadku akcjonariat ma jakieś znaczenie w czasach
    kryzysu? Odpowiedź pozostawiam mądrzejszym od siebie.

    > a Pekao jest wlasnoscia wloskiego molocha.

    Czyli co? - takim sam (za przeproszeniem) burdel jak w PKO BP ;) W końcu
    Włochy i Polska pod wieloma względami na gruncie biurokracji, chorych
    (głupich) przepisów, polityków itp. są do siebie bardzo podobne.