    From: Bartol Partol <b...@p...co>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [bankier.pl] Bankomaty NCR w PKO BP
    Date: Wed, 15 Oct 2003 15:46:45 +0200

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > Tyle, że mnie cholera bierze, jak sobie wyobrażę prespektywę korzystania z
    > bankomatu podczas:
    >
    > a/ deszczu
    > b/ wiatru
    > c/ mrozu
    > d/ śniegu
    > e/ śniegu z deszczem

    To oczywiscie zalezy od tego jak rozsadnie jest ustawiony bankomat.
    Faktem jest, ze z reguly bez sensu (taki jeden kolo mnie jest co prawda
    pod dachem, ale jak swieci slonce to obsluguje go "na pamiec").

    > Po prostu człowieka może szlag trafić. Najpierw wyszperać kartę z portfela.
    > A i do portfela się dostać trzeba, a nie noszę go z zewnętrznej kieszeni.
    > Potem zmarzniętymi łapami [czasem jeszcze rękawiczki zdjąć] klikać na

    Akurat wszystkie te czynnosci musisz z reguly wykonac chcac sie dostac
    do bankomatu ukrytego za drzwiami (ktore w wielu przypadkach maja zamek
    na karte).

    > zamarzniętej klawiaturze. Potem zmarziętymi paluchami brać zamarzniętą
    > gotówkę i wsadzać byle gdzie do porfela w pośpiechu. Nie wspominam o
    > czekaniu na wydruk.

    Ja akurat wydrukow nie biore. ;-)

    > Albo na wierze/deszczu. Sama rozkosz.
    >
    > A w ogóle nie wyobrażam sobie pobierania koperty depozytowej, wypisywania
    [ciach]

    Tak w ogole to masz racje. Mi osobiscie bankomaty zewnetrzne
    odpowiadaja. Nie musze sie gramolic z rowerem do pomieszczenia,
    zalatwiam sprawe szybko i bez zbednych ceregieli, nie musze wybierac
    kasy w obecnosci grzejacych sie zmarzluchow ;-). Generalnie place karta
    gdzie tylko moge i po gotowke rzadko chadzam. Ale jak jest kure*&^%
    zimno lub mokro, to wewnetrzny bankomat ma oczywiscie swoje zalety.

    Co do pekao. Niedaleko mam oddzial, ktory ma 4 bankomaty (nie wiem po
    cholere tyle, moze mysleli, ze sie kolejki zmniejsza - to jednak
    wymagaloby wystawienia wielofunkcyjnych terminali) i wszystkie sa na
    zewnatrz, z czego tylko jeden pod dachem.

    Bartol