  • Data: 2009-04-07 06:41:23
    Temat: Re: bezpieczeństwo kart zbliżeniowych
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Kwi, 00:39, Piotr Hołda <p...@w...pl> wrote:

    > Jest taki filmik na YouTube. Koleś z laptopem w plecaku i z jakimś
    > czytnikiem w dłoni idzie sobie chodnikiem, zbliża ten czytnik do
    > torebek, kieszeni i kasuje przechodniów na drobne kwoty.

    trzeba robić karty zbliżeniowe z takim miniaturowym wyłącznikiem;)
    (albo: ktoś chyba tutaj kiedyś dał linka do firmy produkującej
    specjalne portfele)

    Tak czy inaczej takie transakcje ktoś musiałby potem rozliczyć więc
    były do wyśledzenia.
    No chyba, że udało mi się podać nieprawdziwe dane a po kilku takich
    akcjach znika bez wieści:)