  • Data: 2009-04-07 18:45:19
    Temat: Re: bezpieczeństwo kart zbliżeniowych
    Od: "kashmiri" <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    JerzyR <j...@d...pl> had the courage to write:
    > szukałem informacji na temat metod szyfrowania i innych informacji kart
    > zbliżeniowych np. ING ale nic nie znajduję.

    Poguglaj RFID card fraud.

    > Oczywiście jest dużo treści o niebezpieczeństwach związanych z tego typu
    > kartami, ale wygląda, że dotyczy to starego typu kart.
    /.../

    To jest jakiś "stary" i "nowy" typ kart???

    BTW, w zeszłym roku któraś z amerykańskich telewizji (bodaj CNN)
    wyprodukowała filmik demonstracyjny (w zamierzeniu: edukacyjny; dla
    hackerów?). Babce na stacji benzynowej koleś sczytuje kartę i wszystkie dane
    ma natychmiast na laptopie. Wspomnieli też, że wystarczy większe wzmocnienie
    anteny, a można siedzieć kilkanaście metrów dalej. No i koszty zbudowania
    tego systemu to było, o ile mnie pamięć nie myli, 40 USD + laptop.

    k.