  • Data: 2018-11-20 16:01:15
    Temat: Re: bitcoin
    Od: j...@j...org szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, November 20, 2018 at 11:55:54 PM UTC+9, gosc wrote:

    > Znowu kłamiesz na mój temat.
    > Mam pojęcie o czym piszę.
    > "a w tym linuksie wydajesz komendy,
    > które mogą być przydatne w celu bezproblemowego zapisania ruchu gsm"
    > u gościa pojawiał się problem, wydawał komendy, by uniknąć problemów w
    > linuksie. Sam linuks miał za cel zapisanie ruchu gsm.

    Opróżnienie cache w systemie nie jest komendą, która służy do zapisania ruchu gsm,
    ani służącą do uniknięcia jakichkolwiek problemów.
    W zasadzie jest przydatna jedynie podczas robienia benchmarków IO (samo urządzenie
    gsm nie ma nic wspólnego z IO, poza przeczytaniem kilkuset kilobajtów kodu z dysku) i
    debugowania systemu.
    Powtórzę: udowadniasz, że nie masz pojęcia, o czym mówisz.

    > Unikam karmienia trolli.

    > Fraudu nie można cofnąć ani w BTC, ani w walucie FIAT.
    > Można jedynie zablokować środki złodziejowi w walucie FIAT.
    > Jeśli fraud w walucie FIAT jest na słupa i szybko wypłacą z konta
    > słupa to nawet nie zablokują, bo nie ma co blokować.

    Przypominam, że w bankowości tradycyjnej jest 2FA, więc podmienienie i numeru konta,
    i SMSa, to nie jest takie hop-siup (zaznaczam: nie mówię, że niemożliwe, ale dużo
    trudniejsze, ze względu na brak 2FA przy kryptowalutach, i brak instancji
    odwoławczej).

    > Nie pisałem nic o podmienionym adresie bitcoina w przelewie.
    > Także nie dopowiadaj.
    > Jeśli podmienią numer konta w walucie FIAT i złodziej wypłaci to
    > możesz sobie składać reklamację, a oni zablokują złodziejowi zero
    > złotych. Będziesz miał zero do odzyskania.
    >
    > Przypominam, że w bankowości jest 2FA i podmienienie numeru konta i
    > podmienienie treści sms nie stanowi już problemu przy zawirusowanych
    > telefonach.

    Jest dużo trudniej zainfekować i komputer i telefon (bankowość tradycyjna).

    Dużo łatwiej jest zainfekować tylko komputer - i nagrać loggerem hasło do portfela.