    From: "george" <g...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <irh4ia$n0c$1@inews.gazeta.pl> <irh4o2$n0c$2@inews.gazeta.pl>
    <4ddca0c0$0$2491$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@4...com>
    <irip28$nt8$1@inews.gazeta.pl>
    <m...@4...com>
    <irisqc$80r$1@inews.gazeta.pl> <s...@p...org>
    <iriusk$f9u$1@inews.gazeta.pl> <s...@p...org>
    <irj014$j4n$1@inews.gazeta.pl> <s...@p...org>
    Subject: Re: bitcoin - nowa internetowa waluta peer2peer
    Date: Wed, 25 May 2011 21:33:32 +0200

    "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> wrote in message
    news:slrnitq329.i3u.proteus@pl-test.org...

    > Jak rany. Ale przecież można odkupić "te same" kilka razy, tak?
    >
    > - pożyczam 20 mln
    > - oddaję 11 mln
    > - ODKUPUJĘ te 11 mln _za gotówkę_ od posiadacza, któremu oddałem
    > - oddaję pozostałe 11 mln
    > - mam oddane 11 mln i własne 9 mln, razem 20 mln
    >
    > Gdzie Ci w tym równaniu czegoś brakuje?

    ok. taki scenariusz jest możliwy ale pod warunkiem że ktoś zaakceptuje
    zamianę swoich BC na inną walutę.
    Na koniec procesu na koncie pożyczającego zamiast oczekiwanych 22 mln BC
    jest 11BC i niewiadoma ilosc dolarów/eur.. czego tam mu dali. Gdyby sie
    uparł i chciał w jednej transzy i tylko BC nic ten scenariusz nie da. "Okno"
    systemu jest za wąskie.

    george