  • Data: 2009-12-30 09:45:45
    Temat: Re: błąd mbanku - czy ktoś rozumie odpowiedź?
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "plusz" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:123cdd3f-66d8-4446-9692-c8c252283755@m25g2000yq
    c.googlegroups.com...
    mbank pobrał z mojego konta 0,1 zł tytułem "opłata za polecenie
    zapłaty". Wcześniej oczywiście pobrał regulaminowe 1 zł. miesiąc
    wcześniej zmniejszałem limit kredytu odnawialnego i prawdopodobnie
    tutaj kryje się jakiś błąd w systemie

    złożyłem reklamację i odpowiedź:

    "Uprzejmie informujemy iż przedmiotowa prowizja wynika z
    funkcjonalności systemu informatycznego mBanku, który przy zmianie
    limitu wysokości linii kredytowej w rachunku, wymusza naliczone opłaty
    w celu 'wyrównania' salda rachunku. W dniu 24.12.2009 w ramach
    pozytywnej współpracy dokonaliśmy zwrotu przedmiotowej opłaty na Pana
    rachunek EKONTO. Mamy nadzieję iż powyższe informacje okażą się dla
    Pana pomocne i wystarczające."

    Czy ktoś rozumie o co chodzi?

    1. system działa jak działa (nie opłaca im się go zmieniać z tych czy innych
    powodów)
    2. oddali Ci kasę