  • Data: 2011-02-24 10:11:35
    Temat: Re: bluecash Polbank ING i Getin
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Dzięki za wszystkie odpowiedzi

    > IMO dotarł. W interfejsie internetowym ING zobaczysz go jednak dopiero
    > jutro, zaksięgowanego z datą dzisiejszą.

    No niestety obie daty są +1 dzień 24.02.2011 wysłane 23.02.2011

    Pewnie reklamacji nie uznają. Ale jakbym miał do spłacenia KK albo kredyt to
    było by nieciekawie.

    Tak sie zastanawiam po przeczytaniu
    http://samcik.blox.pl/2011/02/Przelewy-ekspresowe-dl
    a-zapominalskich-i-w.html
    że to raczej do spłat KK i kredytów to tak na 50% sie nadaje - raz się uda a
    raz nie :)