    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <fhd2aj$sh$1@atlantis.news.tpi.pl> <fheosf$7p6$2@news.onet.pl>
    <fhf0rs$8os$3@atlantis.news.tpi.pl>
    <2rE_i.41009$Eq.7128@newsfe3-gui.ntli.net> <fhf4aa$5tc$3@news.onet.pl>
    <nFE_i.6429$dN2.2394@newsfe6-gui.ntli.net>
    <1...@o...googlegroups.com>
    <VAK_i.6554$dN2.5717@newsfe6-gui.ntli.net>
    <2...@k...googlegroups.com>
    <360%i.5209$1x.1033@newsfe4-win.ntli.net>
    <uyuhij8okcri.13wbclvaeq03f$.dlg@40tude.net>
    <v%4%i.28102$%j2.27848@newsfe2-win.ntli.net>
    <1w11maldqgtg8$.13uqfp4i0e8mh.dlg@40tude.net>
    Subject: Re: brak ?rodków na pokrycie prowizji (ujemne saldo).
    Date: Fri, 16 Nov 2007 21:38:01 GMT

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:1w11maldqgtg8$.13uqfp4i0e8mh.dlg@40tude.net...

    > To może konto jest darmowe dlatego, że bank może sobie przetrzymywać Twoje
    > pieniądze i na nich zarabiać nic Ci za to nie płacąc?

    W zasadzie mnie to nie interesuje... moze isc nawet tydzien:))
    Jesli ja place za cos przelewem, odbiorca dostaje potwierdzenie, ze cos
    takiego wykonano i koniec, a reszta niech sie sam martwi, to juz nie moje
    zmartwienie.

    > Znam o wiele ciekawsze miejsca na spacery niż oddziały banku. Przelewy
    > internetowe mam za darmo, a nie po 5 PLN.

    Juz ci napisalem, ze czasem bedac przy okazji w miescie zajde do banku. Boze
    czy tobie trzeba jak dzicku w przedszkolu tlumaczyc? Nie dziwne wiec, ze
    dajesz sie doic jak krowka skoro masz takie podejscie. No coz, jak widac
    stac cie na taki gest... mnie nie stac, ja za biedny jestem by doplacac do
    swoich pieniedzy i sponsorowac banki.

    > W Polsce też bankomaty są darmowe, oczywiście poza tymi, które nie są
    > darmowe.

    Aha, czyli majac konto w banku A moge za darmo korzystac z bankomatu banku
    B, C, D, E?
    Tlumacze:
    za litery A, B, C, D, E podstaw sobie pierwsze piec bankow w Polsce ktore
    przyjda ci na mysl.
    np. A moze byc PKO, B BPH itp.
    Jesli masz problem ze zrozumieniem, napisz postaram sie jasniej objasnic.
    Ok?