eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibzwbk - bardzo zjawiskowo wywalony brak kompetencji!! - to ja od siebie dolozeRe: bzwbk - bardzo zjawiskowo wywalony brak kompetencji!! - to ja od siebie doloze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: "ygreko" <...@...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bzwbk - bardzo zjawiskowo wywalony brak kompetencji!! - to ja od siebie
    doloze
    Date: Fri, 8 Aug 2008 20:42:16 +0200
    Organization: ATMAN
    Lines: 23
    Message-ID: <g7i01u$uue$1@node1.news.atman.pl>
    References: <g7fo3m$32c$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: brzoskwiniowa-pogodna.jjs-isp.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1218216830 31694 62.111.150.170 (8 Aug 2008 17:33:50
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Aug 2008 17:33:50 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <g7fo3m$32c$1@news.onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:452619
    [ ukryj nagłówki ]

    "Damian" <x...@o...pl> wrote in message
    news:g7fo3m$32c$1@news.onet.pl...

    O obsludze w bzwbk nie da sie dobrego slowa powiedziec, poza osobami,
    ktore rzeczywiscie sie staraja, ale to sa wyjatki, ktore natychmiast
    powinny szukac pracy w innych bankach.

    Skuszony promocja zalozylem sobie tam drugie konto, po informacji
    przedstawicielki banku, ze posiadany przeze mnie debet "przepniemy do
    nowego konta". Po czym gdy juz nowe konto bylo, to ta mi podsuwa wniosek o
    debet pod nos. Ja sie pytam:
    - jaki wniosek, przelaczmy ten debet stad tu
    - tak sie nie da
    - dziesiec minut temu mowila pani, ze sie da
    - ale mialam na mysli wniosek
    - i co, mam drugi raz za debet zaplacic prowizje
    - no... tak
    - no to do widzenia
    Niedlugo potem pozegnalem sie z bankiem bzwbk, w ktorym konto mialem 6 lat
    i moge powiedziec z cala stanowczoscia:
    Bank dobry, dosc drogie produkty, ale atrakcyjne, natomiast OBSLUGA
    FATALNA I NIEKOMPETENTNA.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1