  • Data: 2010-06-16 19:36:40
    Temat: Re: całusy dla Agniesi Matlak
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " kc" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:hvb8ni$t5c$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja też nie kumam. Weź mi to i logicznie wytłumacz. B.K. jest członkiem PO.

    Będąc członkiem PO najwyraźniej nie utożsamia się całkowicie z partią. Ma
    swój program i swoje zasady.

    > PO chce totalnej prywatyzacji służby zdrowia. B.K. nie chce prywatyzacji.

    No chyba tak.

    > B.K. nie należy do PO. Kto nie z PO ten z PiS. B.K. należy do PiS.

    Tutaj się mylisz. Interpolujesz. Dopowiadasz. Wymyślasz.

    > Nie, kurna całkiem się pogubiłem, weź i mi to logicznie wytłumacz

    Już wytłumaczyłem wcześniej. Kaczor się pomylił interpolując program PO na
    członków tej partii, tymczasem mają oni indywidualne programy, które są
    inne.

    I żeby nie było. Moim zdaniem żaden z nich się nie nadaje na to stanowisko.
    :)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/