  • Data: 2010-06-16 20:18:36
    Temat: Re: całusy dla Agniesi Matlak
    Od: Joachim <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeżeli Kaczor zarzuca Komorowskiemu że COŚ jest w jego programie, a ten
    > tego programu wogóle NIE MA, to mamy tutaj kłamstwo, nieprawdaż? Zatem
    > jeśli programu nie ma, to tym bardziej wyrok jest słuszny.

    Skoro jest członkiem PO i nie za prezentował innego programu, to można
    zakładać że program kandydata PO jest taki sam jak program PO.

    Chyba logiczne, nie? A może jednak wyborcy powinni założyć, że program
    kandydata PO jest sprzeczny z programem PO??

    Założenie Kaczora było słuszne - Kandydat PO realizuje program PO.

    Wyrok więc jest badziewny i naciągany na maksa. Wyrok rodem z PRL.

    Już pominę fakt, że Agniesia dodała w uzasadnieniu komentarz dot.
    programu PO: "(...)Obowiązujący bowiem program PO z dnia 5 października
    2007 roku przewiduje nie prywatyzację, lecz komunalizację opieki
    zdrowotnej.(...)". W artykułach, które załączyłem wcześniej było widać,
    co to jest ta tzw. komunalizacja.

    Pewnie, jakby trzeba było, to Agniesia by dodała, że sprzedawanie
    majątku szpitali komukolwiek, to nie jest prywatyzacja, tylko transakcja
    handlowa.

    J.