  • Data: 2009-08-16 19:13:07
    Temat: Re: cashbach 1% = 780zł
    Od: " " <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    k...@o...pl napisał(a):

    > to limit miesieczny czy roczny?
    > dotyczący uzytkownika karty czy banku?
    >
    > jeśli w jednym miesiacu otrzymam 759 z jednego
    > a w drugim 758 z drugiego banku, będzie podatek?

    Są to limity roczne związane z kwotami podlegającymi opodatkowaniu, ztcw
    każdy rachunek jest traktowany indywidualnie, powyżej kwot granicznych
    podatek odprowadza za Ciebie bank (10% premii, czyli zwrot spada do 0,9%).

    Inne banki oferujące zwroty poza Aliorem i Polbankiem to też BZWBK i Toyota.
    Popytaj na infoliniach jak to wygląda w praktyce.

    Sam w sumie jestem ciekaw skąd kwota 750-760 jako granica opodatkowania,
    ustawa milczy w temacie, a na grupie - świta mi że było poruszane - nie mogę
    namierzyć.

    Pozdr!