  • Data: 2007-08-05 16:10:31
    Temat: Re: chcę wziąć pożyczkę z Providentu
    Od: "smlx" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@...sygnaturce.pl> napisał w
    wiadomości news:f94k98$i1m$1@news.dialog.net.pl...
    > Dnia 2007-08-05 15:29, Kamil Jońca stwierdził, że:
    >>> tzn. moje mieszkanie ("osoba trzecia" nie żadnych praw do tego

    > Zgadza się. Właściciel mieszkania wyraża wtedy zgodę na obciążenie
    > nieruchomości hipoteką.

    Czy jest jakiś limit wieku dla pożyczkobiorców? Chodzi o to, czy emeryt może
    wziąć pożyczkę hipoteczną, bo są to pożyczki na wiele lat, a banku raczej
    nie będzie to obchodziło, że to ja będę spłacać i chcę to zrobić w krócej,
    niż rok?

    dzięki i pozdry

    smlx