  • Data: 2010-08-27 20:12:52
    Temat: Re: chipy w Polbanku
    Od: Michal <n...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.08.2010 21:59, Marvin pisze:
    > ? Gdyby były 2-3 piny do różnych operacji
    >
    > Najlepiej 10 i jeszcze pliczek gotówki na wszelki wypadek ;) Bez jaj...
    >
    > No dobra, przegiąłem :)
    >
    > Zamiast tego może być możliwość zablokowania transakcji wykonywanych bez
    > fizycznej obecności karty (jak coś będę kupował to odblokuję na chwilę),

    Oferuje to kilka banków, np grupa BRE (MBank, Multibank).

    > zgłoszenie wyjazdu (karta nie działa za granicą o ile nie ustawiłem wyjazdu
    > w systemie) itp.

    Tutaj już gorzej, bo z definicji karty mają być "międzynarodowe", jednak
    nie widzę problemu- w czym niby zagranica miałaby być
    gorsza/niebezpieczniejsza od Polski? :) Tak samo złodziej może wypłacić
    w Rumunii co w Polsce, a że akurat głośno zrobiło się jakiś czas temu o
    rumuńskich/bułgarskich skimmerach to jeszcze niczego nie dowodzi.

    Michał