eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[ciąg dalszy] niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ??? Re: [ciąg dalszy] niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ???
  • Data: 2007-08-23 22:06:59
    Temat: Re: [ciąg dalszy] niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ???
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MK wrote:
    >>
    >
    > Informacja z infolinii byla taka, ze w ogole nie mozna... nawet po kilku
    > chwilach.

    Jak poszła to poszła.

    >
    >>
    >> Chargeback jest inicjowany przez bank, ale tak moze byc tylko
    >> w scisle okreslonych okolicznosciach. Nie moze tego zrobic
    >> sprzedawca.
    >>
    >
    > To nie ma znaczenia. Od poczatku pisalem, ze reklamacje nalezy skladac w
    > banku.

    No ale chargeback nie jest anulowaniem transakcji.


    >
    > Akceptanta moze nie interesowac, ale klienta tak. I to jeszcze jeden
    > powod aby skladac reklamacje w banku. Generalnie nie chodzi o to aby
    > sklep zaplacil wiecej niz dostal, ale aby klient nie tracil, a inni nie
    > zarabiali na bledzie, ktory nie jest klienta.

    Składać jak najbardziej należy tylko trzeba pomyśleć co się w tej
    reklamacji napisać.
    Bo jak się napisze, że transakcja nie była autoryzowana to odpowiedź
    będzie, że hotel pieniądze juz zwrócił.



    >
    >>> Mozna sobie to dowolnie nazywac,
    >>> najwazniejszy jest skutek.
    >>
    >> Jak dla kogo.
    >> --
    >
    > Dla klienta, bo z jego perspektywy rozwazamy ten przypadek.

    Akurat. Każdy ma swój własny punkt widzenia i akurat punkt widzenia
    klienta będzie jednym z wielu, a nie jedynym.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1