eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[ciąg dalszy] niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ??? › Re: [ciąg dalszy] niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [ciąg dalszy] niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na
    róznicy kursów ???
    Date: Thu, 23 Aug 2007 17:06:59 -0500
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 46
    Message-ID: <fal0e3$if6$3@inews.gazeta.pl>
    References: <fajfok$fnc$1@node1.news.atman.pl> <fakb59$l7t$1@inews.gazeta.pl>
    <m...@m...localdomain> <fakt0r$c5f$1@inews.gazeta.pl>
    <m...@m...localdomain> <fakvd8$mbi$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: adsl-68-91-213-0.dsl.stlsmo.swbell.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1187906820 18918 68.91.213.0 (23 Aug 2007 22:07:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Aug 2007 22:07:00 +0000 (UTC)
    X-User: witek7205
    In-Reply-To: <fakvd8$mbi$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.6 (Windows/20070728)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:423945
    [ ukryj nagłówki ]

    MK wrote:
    >>
    >
    > Informacja z infolinii byla taka, ze w ogole nie mozna... nawet po kilku
    > chwilach.

    Jak poszła to poszła.

    >
    >>
    >> Chargeback jest inicjowany przez bank, ale tak moze byc tylko
    >> w scisle okreslonych okolicznosciach. Nie moze tego zrobic
    >> sprzedawca.
    >>
    >
    > To nie ma znaczenia. Od poczatku pisalem, ze reklamacje nalezy skladac w
    > banku.

    No ale chargeback nie jest anulowaniem transakcji.


    >
    > Akceptanta moze nie interesowac, ale klienta tak. I to jeszcze jeden
    > powod aby skladac reklamacje w banku. Generalnie nie chodzi o to aby
    > sklep zaplacil wiecej niz dostal, ale aby klient nie tracil, a inni nie
    > zarabiali na bledzie, ktory nie jest klienta.

    Składać jak najbardziej należy tylko trzeba pomyśleć co się w tej
    reklamacji napisać.
    Bo jak się napisze, że transakcja nie była autoryzowana to odpowiedź
    będzie, że hotel pieniądze juz zwrócił.



    >
    >>> Mozna sobie to dowolnie nazywac,
    >>> najwazniejszy jest skutek.
    >>
    >> Jak dla kogo.
    >> --
    >
    > Dla klienta, bo z jego perspektywy rozwazamy ten przypadek.

    Akurat. Każdy ma swój własny punkt widzenia i akurat punkt widzenia
    klienta będzie jednym z wielu, a nie jedynym.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1