eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[ciąg dalszy] niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ??? › Re: [ciąg dalszy] niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ???
  • Data: 2007-08-23 21:49:30
    Temat: Re: [ciąg dalszy] niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ???
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote in message
    news:m3ir76exxs.fsf@maximus.localdomain...
    >
    > Oczywiscie, do momentu rozliczenia transakcji mozna to zrobic,
    > tak jak do momentu wykonania przelewu mozna go (czesto) cofnac.
    > Ale pozniej, to juz nieco trudniej, nie?
    >

    Informacja z infolinii byla taka, ze w ogole nie mozna... nawet po kilku
    chwilach.

    >
    > Chargeback jest inicjowany przez bank, ale tak moze byc tylko
    > w scisle okreslonych okolicznosciach. Nie moze tego zrobic
    > sprzedawca.
    >

    To nie ma znaczenia. Od poczatku pisalem, ze reklamacje nalezy skladac w
    banku.

    > No i oczywiscie wtedy kursy takze moga byc inne, sprzedawcy takze
    > to nie interesuje. Sprzedawce interesuje waluta transakcji, a nie
    > jakies tam kursy.
    >

    Akceptanta moze nie interesowac, ale klienta tak. I to jeszcze jeden powod
    aby skladac reklamacje w banku. Generalnie nie chodzi o to aby sklep
    zaplacil wiecej niz dostal, ale aby klient nie tracil, a inni nie zarabiali
    na bledzie, ktory nie jest klienta.

    >> Mozna sobie to dowolnie nazywac,
    >> najwazniejszy jest skutek.
    >
    > Jak dla kogo.
    > --

    Dla klienta, bo z jego perspektywy rozwazamy ten przypadek.

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1