    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ciekawostka
    Date: Tue, 01 Jun 2010 16:08:06 -0500

    Ja Czy Ty? wrote:

    > Co chce? Ja nie chce. Ja powiedzialem. To dupa a nie bank.

    Dalej nie wiem o co ci chodzi.

    > A co mnie to obchodzi jak Ty sie ze swoimi kolegami umawiasz?

    No przecież właśnie to napisałem.
    Ciebie to nic a nic nie obchodzi. To mój biznes.
    Ty masz stówę i stówę ci wolno wziąć.
    Jak będziesz tego pilnował, żebys nie wziął więcej twoja sprawa.

    Trzymaj w głowie, zatrudnij sekretarkę, kup sobie program do tego, idź
    do wróżki. Metoda dowolna.

    Bank ci udostępnia saldo transakcji rozliczonych, a nie informację ile
    jeszcze możesz wypłacić w danej chwili.

    > W zadnym momencie tez nie jest powiedziane, ze jak ukradna Tobie moje
    > 100, to jest moja wina.

    Zgadza się. Jak nigdy nie mówiłem, że to twoja wina.

    > Nie jest tez nigdzie powiedziane, ze ja mam
    > pilnowac Twoich pieniedzy.

    Oczywiście, że nie.
    masz pilnować swoich w moim portfelu. Ile jeszcze ci zostało do
    wykorzystania.