eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiciekawostki w umowie kredytowejRe: ciekawostki w umowie kredytowej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpintern
    et.pl!nemesis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ciekawostki w umowie kredytowej
    Date: Fri, 03 Jun 2005 15:49:08 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 19
    Message-ID: <m...@d...localdomain>
    References: <d7l1vh$3of$1@nemesis.news.tpi.pl> <d7l1rt$lif$2@inews.gazeta.pl>
    <d7lgru$abe$1@nemesis.news.tpi.pl> <d7lhh3$e1$1@inews.gazeta.pl>
    <d7mbir$dlh$1@nemesis.news.tpi.pl> <d7mvt1$60r$2@inews.gazeta.pl>
    <d7ni8c$8un$7@inews.gazeta.pl> <d7niob$7nb$2@inews.gazeta.pl>
    <d7o66j$39n$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: cnc103.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1117806850 13872 83.31.156.103 (3 Jun 2005 13:54:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Jun 2005 13:54:10 +0000 (UTC)
    Cancel-Lock: sha1:knmN5FpIsZ0Ahqb6ky3b1Kbik3U=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:351301
    [ ukryj nagłówki ]

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> writes:

    > Po pierwsze, to klient wyraził zgodę na przyjmowanie przez bank z
    > założenia, że do pięciu dni wysłany do niego list doszedł. A zatem, jak
    > bank udowodni, że list wysłał, to będzie z tego wynikało, że pięć dni
    > później list doszedł.

    Nie, to nie byloby logiczne.
    Nawet przy braku takiej zgody bank (jak i kazdy) zaklada, ze list
    po kilku dniach doszedl. Jesli sprawa jest wazniejsza to wysyla sie
    list polecony, ew. ZPO. Ale nawet otrzymanie potwierdzenia nie musi
    oznaczac skutecznego doreczenia.
    Bank nie rozni sie tu zasadniczo od dowolnej innej firmy - zalozenie
    o otrzymaniu listu jest bardzo dobre do momentu, w ktorym adresat
    twierdzi ze go jednak nie otrzymal (i nie jest to oczywiste przynajmniej
    zaniedbanie - tak jak z wyciagami, ktorych brak klient jest w stanie
    zauwazyc).
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1