eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiciti nie panuje nad własnym systemem - c.d. ale bardziej realnie :)Re: citi nie panuje nad własnym systemem - c.d. ale bardziej realnie :)
  • Data: 2008-01-06 10:47:53
    Temat: Re: citi nie panuje nad własnym systemem - c.d. ale bardziej realnie :)
    Od: "ygreko" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    news:bc841b11-af40-4e15-898f-09d6dcffc3ac@41g2000hsy
    .googlegroups.com...
    [...]
    > Ciekawe, jak wyglada system Citi dla innych krajow - czy od 0 tworza
    > dla przy wchodzeniu na nowy rynek, czy raczej maja jeden uniwersalny,
    > ktory nieznacznie modyfikuja wg przepisow i potrzeb danego kraju?
    > Chyba raczej to drugie - i wtedy przy zmianach w systemie macierzystym
    > uciekaja poprawki i nakladki roznicujace poszczegolne wersje
    > regionalne.

    Byc moze, ale to ich w zaden sposob nie tlumaczy, bo dzialalnosc bankowa
    jest podstawowa dzialalnoscia tej firmy.
    Ja akurat pracuje w firmie produkujacej i sprzedajacej soft na calym swiecie
    i mamy specjalny dzial, stworzony specjalnie po to, aby wlasnie lokalna
    funkcjonalnosc i prawo bylo pilnowane w nowych wersjach aplikacji. Zajmuja
    sie tym dwie osoby na kilka krajow Europy wschodniej. Citi moze tez miec
    dokladnie taki sam dzial i pilnowac tych spraw, gdyby tylko nie bylo tak, ze
    niechlujstwo rzadzi.

    A potem kontakt z bankiem wyglada tak:
    "prosze zlozyc reklamacje prosze zlozyc reklamacje prosze zlozyc reklamacje
    prosze zlozyc reklamacje prosze zlozyc reklamacje prosze zlozyc reklamacje
    prosze zlozyc reklamacje prosze zlozyc reklamacje prosze zlozyc reklamacje"

    Pzdr,
    Piotr