  • Data: 2004-12-28 21:00:39
    Temat: Re: citi podwy?sza limit na karcie
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Zdarzyło się to dokładnie 2004-12-28 20:52 (a było wonczas zimno jak
    cholera), kiedy Krzysztof Halasa myśl swoją ubrał(a) w słowa takie:

    > Taak, tylko pomysl jaka czesc osob dostanie taki rabat i na jaka kwote,
    > a takze czy bez tego rabatu w ogole dana rzecz by kupili (bo np. jej
    > cena nie pochodzilaby z kosmosu, albo sklep obok bez rabatu chcialby
    > tyle samo).

    W zasadzie się z Tobą zgadzam, ale moja żona na takie dictum odpowiada,
    że ona normalnie w tych sklepach kupuje od zawsze. Zresztą faktem jest,
    że jej ulubione citi daje Pradze Południe (a ściślej jednemu "mall`owi"
    na Ostrobramskiej specjalne fory.

    > Porownaj ile kosztuje karta i jak czesto sie za nia placi.
    > Dodatkowe ubezpieczenia... jak myslisz, ile kosztuja osobno?

    Też pewnie masz rację, ale w ostatnie wakacje po raz pierwszy nie
    kupowaliśmy żadnego ubezpieczenia, bo te przywiązane do kart nam
    wystarczyły. Tu muszę zaznaczyć, że z wiekiem ubezpieczamy się coraz to
    staranniej, nie to co za młodu. Piętnaście lat temu, jak dostałem
    pierwszy plastik (to nie było w Polsce, od razu napiszę, bo ktoś się
    przyczepi, że zmyślam), to w nosie miałem kolor, ubezpieczenie i limit.

    --
    * Jak rzekł pewien klasyk: *
    */|\* "If you're so smart, why aren't you rich?" */|\*