  • Data: 2004-12-28 21:20:08
    Temat: [OT - przynajmiej do połowy]: citi podwyższa limit na karcie
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Zdarzyło się to dokładnie 2004-12-28, o 21:40, kiedy Tomasz Nowicki
    myśl swoją ubrał(a) w słowa takie:

    Nie chcę nikogo bezpodstawnie
    > posądzać, ale odniosłem wrażenie (z góry przepraszam), że facet może być...
    > tak, tak!, przedstawicielem handlowym citibanku. To emocjonalne
    > zaangażowanie, ten zapał inkwizy... eee... misjonarski.
    > A z karty citi akurat jestem dość zadowolony, choć serwis internetowy jest
    > zgoła do zupy. Jednak widzę, że dobroduszne pokpiwki pan "wkg" odbiera jako
    > dotkliwe deptanie po palcach - taki ksobny jakiś, może mu się biednemu
    > prozac skończył?

    No to nawet nie wiem co Ci odpowiedzieć, bo już obaj zostaliśmy między
    małoletnie głupki zaliczeni. I zaraz nam odpowie jeszcze raz to samo i
    każe swoje posty stare czytać.

    > No nie, w dodatku przysługuje jedynie osobom co najmniej inteligentnym - jak
    > ten świat jest niesprawiedliwie urządzony. Ja tam jestem w sumie dziad głupi
    > i nieśmieszny wcale, to widać gołym okiem, ale taki bystrzak jak on powinien
    > chyba mieć nieco iskry bożej, nie sądzisz?

    Sądzę. Ja też co roku w październiku publicznie ogłaszam, że poczucia
    humoru nie mam, a żarty będą tylko dla dotlenienia. Ale młodziaki
    powinny być śmieszniejsze.

    Moje przygody z Citi znasz, zresztą pisałem tu o nich parę razy. Ale z
    drugiej strony małżonka stale i wciąż zadowolona z karty, a na święta
    dostała nawet od citi flaszkę wina z kolekcji pana Zasady. Aż się
    dziwię, że Amra o tej akcji alkoholowej nie pisał. Wina na razie nie
    próbowaliśmy bo to cabernet, ale fakt że marka i rocznik nieprzypadkowe.
    A inne banki nic nam nie dały, tylko multi jakiegoś kolędowego singla,
    a i to za późno bo dzisiaj dopiero przyszedł. Więc to citi takie znowu
    może nie jest złe. W końcu mieliśmy (a żona ma nadal) karty w tymże od
    samego początku i jakoś nie było problemów, dopóki mi dokumentów nie
    pogubili

    Komputeryzacja u nich pod psem, to widać po serwisie inetowym, ale
    > żeby aż tak?
    Standardy to są wzięte żywcem z amerykańskiego citi. To wielki bank
    jest, a statystycznie złodzieje stanowią wąski margines (w stanach nawet
    węższy ;-) ). Jak się wydaje, tamtejszym magom wyszło, że zabezpieczenia
    są droższe od reklamacji. Podobną politykę miał przez lata microsoft,
    któremu wręcz opłacało się piratowanie systemów operacyjnych.

    > Pozdrawiam noworocznie

    I nawzajem wszystkiego dobrego!

    --
    * Jak rzekł pewien klasyk: *
    */|\* "If you're so smart, why aren't you rich?" */|\*