  • Data: 2004-12-28 15:55:05
    Temat: Re: citi podwyższa limit na karcie
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl> writes:

    > Powyżej pewnegopoziomu ludzie przestają się obnosić ze swoimi
    > pieniędzmi. Oni wiedzą, że je mają, ni emuszą pokazywać innym.

    Nawet jakby musieli to na pewno nie zdolaja tego zrobic zlota karta.
    No chyba zeby byla wykonana w (prawie) calosci ze zlota, zeby pasowalo
    do koloru (materialu) karoserii samochodu.

    "Zlota" karta rozni sie od "srebrnej", pomijajac rzeczy marketingowe,
    glownie tym, ze jest drozsza (moze to byc ukryta oplata). Banki staraja
    sie ja wiec wciskac na sile ludziom, o ktorych wiedza, ze moga za nia
    zaplacic (dodatkowa motywacja jest czesto ograniczanie limitu na
    tanszych kartach).

    Kolor karty to moze obecnie robi wrazenie. W jakiejs malej miejscowosci
    na przyklad.
    --
    Krzysztof Halasa