eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankicitibank handlowy - drzewo w zamian za przejście na wyciąg online :)Re: citibank handlowy - drzewo w zamian za przejście na wyciąg online :)
  • Data: 2008-11-07 00:25:12
    Temat: Re: citibank handlowy - drzewo w zamian za przejście na wyciąg online :)
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    >W KB24 mam możliwość nie tylko wydrukować sobie potwierdzenie operacji z
    ostatnich 6 miesięcy ale także zapisać je sobie w pdf'ie na dysku twardym.
    Robie więc sobie takie pdf'y na wszelki wypadek. Jeśli zajdzie taka
    konieczność wydrukuję je sobie.

    A w mBanku mogę to samo zrobić dla operacji od 2004 roku (tak jak mam konto
    u nich) i komplenie z tego nic nie wynika przedpiścy. Chłop ma rację co do
    Citi. Ich funkcjonalność CitiOn-Line jest porażająca.

    W.