  • Data: 2007-06-05 17:36:19
    Temat: Re: co daje telefon stacjonarny
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Konrad N.S. napisał(a):

    > dlaczego dla banku tak bardzo liczy się posiadanie telefonu stacjonarnego?

    Może myślą, że taki klient jest pewniejszy niż ten kto ma telefon
    komórkowy. To zresztą bardzo naiwne myślenie, bo od dawna można już uzyskać
    numer telefonu "stacjonarnego" w jednej z wielu sieci VOIP, jak np. Skype,
    Ifon, Tlenofon itd, itp. za grosze

    > kiedy mówię, że nie mam - bo nie mam - konsultant twierdzi, że będzie dużo
    > gorzej uzyskać kartę kredytową.

    To wykup sobie numer na 3 miesiące a potem z niego zrezygnuj :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098