  • Data: 2007-06-05 18:30:30
    Temat: Re: co daje telefon stacjonarny
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:f41evl$cj7$1@node1.news.atman.pl...

    > w ktorym banku tak dyskryminuja nieposiadajacychtelefonustacjonarnego?

    jako niepełnosprawnybonieposiadającystacjonarnegotelefonu nie otrzymałem
    złotych kart w lukasie (oddział), oraz citibanku (rozmowy 'na prośbę z
    www'). z innymi kartami nie było problemu.

    najbardziej zaskoczył mnie negatywny wynik scoringu w lukas banku, mimo że:
    - mam konto w lukas bank od lat ponad pięciu
    - hsitoria konta bez zarzutu, żadnych minusów, debetów
    - średnia wpływów za ost. pół roku (ale nie wpływy wynagrodzeń od
    pracodawcy) to ponad 4000 miesięcznie
    - nie mam żadnych zobowiązań kredytowych, debetów w żadnym banku, nie płacę
    żadnych rat
    - nie mam innych kart kredytowych
    - dwa mieszkania własnościowe (ok. 500-550kpln razem)
    - umowa o prace na stałe
    - kredyt mieszkaniowy zamiast w 120 miesięcy został spłacony w 19 ratach

    powyższe podaję to, o co mnie pytał konsultant.

    prosiłem, by sprawdzić moją 'kompatybilność' ze złotą kartą bez
    uwzględniania zarobków, tylko na podstawie:
    historii (konta)
    majątku (mieszkania)
    zobowiązań (braku)
    historii kredytu (szybko spłaconego).